Min dag

Kom ner i trapphuset i morse och möttes av den här. Jaha.

Många lustiga saker har jag fått se i mitt trapphus alltså. Denna var dock inte lika weird som
den här grejen. Klå den om ni kan.

Sen var jag cirka tio minuter sen till jobbet som vanligt. Jag steg till och med upp tio minuter tidigare än vanligt idag för att hinna, men lyckades ändå inte.

Jobbade som ett as på jobbet och började på jobbet med lyckopåsarna. Hann inte klart, så jag tog hem dem och har suttit med dem hela kvällen också.

Smycken i tjorv.


Tjorven upplöst.

Nu ska jag pusta ut en stund innan jag ska sova. I morgon ska jag göra ännu fler påsar på Kicks och Åhléns... Inte pepp.


Kommentarer
Postat av: Frida

Möhö, ser ut som rosa bajspåsar ;)

Postat av: Elin

Det är bajspåsar. Det är därför det är bajs på soffan ibland.

2009-07-30 @ 22:48:21
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback