Glad Jesus

Jag har lite svårt att koncentrera mig på uppsatsen. I stället gör jag en massa andra saker. Exempelvis tar kort på underliga konstverk i mitt trapphus.

Alla som har varit hos mig har säkert sett att det står en pelare vid hissen. Det ska det egentligen stå nån staty på nån människa som jag inte vet vem det är. Hursomhelst är det ingen staty där. Ibland har det istället stått nån bok eller legat lite småpengar där.

När jag kom till Umeå i lördags upptäckte jag att det stod en ny grej där. Och titta så tjusig den är!

           image1566

Det sitter även en lapp där det står att konstverket heter "Alldeles underbart!" och är skapat av två "snubbar" på första våningen. Och alldeles underbar är precis vad jag tycker att den är!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en fortsatt mysig dag :)

Postat av: ylva

Mycket spännande trapphus du har Elin. På singstar efterfesten lyckades jag ju få med mig en bok hem därifrån. Är lite besviken över att sidorna 30-80 var utrivna dock, vet inte riktigt hur man ska tolka det

2008-01-09 @ 16:08:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Vad du än gör Ylva, sno inte med dig den här hem nästa gång!

2008-01-09 @ 16:45:36
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback