Jag är också skiv?

Jag håller på att tömma min gamla mobil på bilder och annat som jag samlat på mig under åren. Har ett oändligt antal sms som jag vill kolla igenom och radera. Mina favoritsms finns dock i utkorgen, dvs de sms som av någon anledning blev ivägskickade. Vilket kanske var lika bra. Här är mina favoriter:

Till Frida:

"Ja"
"Fast nu blir det lunch så e"
"Mysko. M"
"Nu ringer ingela till tyskland!"
"Jag är också skiv?"
"Jag"
"Nea"
"Nu har jag fått en elvisp!"
"Typiskt. Var är du?"

Till okänd:

"Hej"
"017635309868"
"Aber jetzt hier, nein"
"Flim"
"Är du Rügen"
"Är du se"
"Min dator"

Jag kommer dock inte att orka lägga upp mina favoritsms från inkorgen, vilket jag gjorde
sist jag bytte mobil, för ganska precis två år sedan. Fy fan vilket jobb det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback