Gårdagen

Igår var det veckans tredje fest och först var jag, Johanna, Jo-Hanna, Annika och lite annat folk hemma hos Ida och Jens och spelade lite spel och drack vin och öl.

 Jo och Jo.
 Syn-Ank.

Sen drog vi på party hos Brian där hela hans rum var fyllt med utbytesstudenter. Frida och Johan kom också dit sen gick vi alla till Corona.

 Tjejerna på dansgolvet!
 Jo i dimman!

Kvällens roligaste sms är i alla fall, helt utan tvekan:
"Jag blev full och gick hem. Jag älskar dig. Upp och krå:n jag hjä ta han fransmannen någon dag. Om jag inte får han *killnamn* för han är så rolig på sex."

Tack för det, kära du!

Nu ska jag snart iväg till Nydala för att förfesta med min buddygrupp och sen ska vi på International pub på Rex!

Kommentarer
Postat av: lyol

i dimman känns nästan som en underdrift.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback