Dags för uppdatering kanske

Jo, Malin, jag har varit riktigt upptagen på sistone. Har festat hela nätterna och sovit hela dagarna. Veckan som gått har varit ganska galen, men mycket rolig.

Det bästa var lätt igår då jag, Frida och Johan såg Miss Li och hennes band på ett uteställe här. Vi stod alldeles vid scenen, så hon var bara ca två meter bort från oss. En bit in i spelningen frågade hon om någon i publiken ville ha en öl, och jag och Frida var inte sena att haka på. Sen berättade hon för hela publiken om "the cute swedish girls in the front". Vi var ganska nöjda kan man säga. Efter spelningen fick jag tillfälle att bjuda trummisen på en snus också. Det var en härlig kväll. Ska lägga upp bilder sen när jag är på universitetet och har snabbare internet.

Universitetet, ja. Det har blivit lite försummat i veckan. Men i morgon tänkte jag ta tag i det där med uppsatsandet och bli lite seriös igen. Det är ju bara en och en halv vecka kvar innan vi ska åka hem, så jag vill hinna få lite mer gjort.

Känns lite tråkigt att vi snart måste åka hem. Jag har inte haft så mycket hemlängtan faktiskt. Men jag saknar såklart alla där hemma och det ska bli kul att träffa er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det hör nästan lite till att vara lite galen på sådana där resor :) Skönt att höra att ni lever iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback