Ajlin och Elfriede efter en vecka tillsammans

Nu har jag och Frida varit i Rostock i en vecka och tillbringat varenda sekund med varandra. (Till och med min Facebooksida är helt fylld med Frida.) För det mesta går det alldeles utmärkt. Vi är ofta på samma humör och känner för att göra samma saker.

Idag har vi nog varit lite less på varandra dock. När vi var på universitetet stirrade vi argt på varandra och fällde lite elaka kommentarer (i alla fall Frida). Sen vi kom hem har jag befunnit mig i sovrummet och kollat på OC medan Frida sitter i vardagsrummet och spelar Sims. Vi behöver nog lite time apart, så att säga.

All I wanna do is...


Haha. Nä, skoja ba.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha det är ju du som haft böse Augen :O

Nu ska jag drömma söta drömmar om dig så blir du nog snäll å rar....annars får jag stoppa dig full med pepparkakor imorgon!

Postat av: Frida

haha det är ju du som haft böse Augen :O

Nu ska jag drömma söta drömmar om dig så blir du nog snäll å rar....annars får jag stoppa dig full med pepparkakor imorgon!

2009-11-03 @ 20:59:54
URL: http://fridolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback