Härliga helg

Vilken bra helg det har varit. Party i fredags, myskväll med Weeds-maraton i fredags och igår hängde jag med Micke och såg fotboll, käkade middag, spelade Guitar Hero och drack lite öl. Senare kom även Olov, Emma och Jonas på besök och vi spelade kort och lite NHL. Helt perfekt.

Idag var det finväder och jag och Frida hängde lite på min balkong. Sedan blev det lite kallt, så vi gick in och såg hela veckans avsnitt av "Vem vet mest?".

 Vi kikade på fåglarna på trädtopparna.
 Frida tyckte att jag skulle pimpa min balkong lite...
 Min utsikt. Inte så mycket att hänga i julgranen.

Ikväll skulle jag egentligen träffa Linnéa och catcha upp, men hon måste jobba med sin uppsats, så jag ska nog bara ta det lugnt. Kanske spela lite Backpacker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback