Bilder från igår

Igår var det gårdsfest på Peddan och vi var peppade till tusen. Jag, Anna och Frida grillade på Fridas gård.

 Anna och Frida
 Kille som kissar i busken
 Skorna fick agera glasställ
 Sen partade vi på med lite Singstar inne hos Frida
 Engman!
 Anna och Marie lekte med Perman
 Jo-Hanna hade utsläppt hår för första gången på ett år (in public)!
 Vanliga posen
 Läget då? Själv har man just köpt ett par nya solbrillor. 2800 pix kostade dom.
 Jo-Hanna försöker rädda Fridas dator från öl och sjunga Singstar samtidigt.
 Per, Linnéa och Frida
 Häng i parken
 AK och Jo
Sen blev det lite väl kallt ute för min smak, så jag och Jo drog till Origo.
 Oskar, Petter och Fredde
 Skeptisk Emma. Kanske var hon lite less på frågesporten vi roade oss med?
 Micke och jag

Tack för igår allihopa! Nu börjar uppladdningen inför Brännbollsyran...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback