Onsdag

Igår var det St. Patricks day, om ni inte visste det. Då vänner till vänner till mig är irländare är det ju självklart att det ska firas. Blev därför lite småfestligheter igår med förfest med irländare, timmeslångkö till Origo och partaj inne(!) på Origo.

 Irländare?
 Jodå, det kan man tro i alla fall.
 Allt och alla var grönt/gröna

Idag var jag lite småbakis, men lyckades ändå hålla en presentation om utlandsstudier för ett gäng gymnasieungdomar.
 
Och idag gör Frida ett 24-timmars-EKG. Snygg blir hon på köpet också.
 Nice outfit!

Nej, nu ska jag iväg till Micke och käka middag och sen blir det häng hos Johanna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur länge blir ni borta egentligen? Jag uppfattade inte att det skulle vara så här länge...kom hem i stället. :)

2009-03-19 @ 14:38:21
Postat av: Elin

Jag är ju hemma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback