Bästa helgen

Nu är jag tillbaka i Umeå efter att ha varit i Skellefteå och i Stockholm. Helgen i Stockholm var helt fantastiskt bra och det enda som hade kunnat vara bättre var vädret. Här är bilderna:

 På vägen ner stannade vi och åt på IKEA i Sundsvall.
Det var halvdrygt att åka bil ner och på kvällen var jag, Micke och Sandra, som vi bodde hos, bara hemma och åt sushi och såg tv.
 På lördag på dagen gick vi på stan och jagade kläder till kvällen.
 I väntan på bussen hem till Danne och Lisa.
 Hemma hos dem bjöds det som vanligt på drinkar...
 Annat folk som var där.
 30-åringen öppnar paket.
Sen drog vi vidare till en hyrd lokal, där vi blev bjudna på mat och öl.
 Danne, Tobbe och Micke. 
 Lisa och hennes kompis.
 Kajsa och Tommy.
 Jag och Micke.
 Jonas var också med.
Vid 23-tiden drog vi vidare till Sturecompagniet, där det kostade 180 pix att gå in...
 På Sturecompagniet.
...och där var det kul så länge det varade, d.v.s. tills flera personer i vårt sällskap blev utslängda för att de var "för fulla". Micke var ju såklart en av dem, men det komiska var att han för en gångs skull inte var skitfull eller ställde till med något, vilket ju var lite ironiskt. Men vi sörjde inte över det utan käkade fyllemat och åkte hem till Sandra i stället. Och det var ganska skönt att inte vara bakis eller jättetrött när vi åkte bil upp till Umeå igår igen. Även denna gång stannade vi i Sundsvall och åt.
 Först kände jag mig bara mätt och belåten...
 ...men sen fick jag ont i magen...
 ...och var tvungen att dra av mig mina nu supertajta leggings, som jag sydde in på förfest hemma hos Ida för ett par veckor sedan.
 Kajsa och Tommy körde hela vägen.
 Värt för oss i baksätet.

Och här är några psychobilder som jag tog på Micke i helgen:

Lite scary.

Det var en grym helg i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback