Mobilbilder sen sist

 Mamma och Leif på besök med motorcykeln
 Jag är överlycklig när jag får igång min tv igen
 Glasshäng på stan
 Micke
 Vinhäng på min balkong
 Härmar tjejen på E-puben som tog kort på sitt ben
 Frida posar i 80-talsoutfit
 ...och jag bara posar
 Saker jag släpade med mig från stan och hem
 Välkomstkommité när Max kom till Umeå
 Tysk-tyska ordboken som vi fick ha på översättningstentan (som jag för övrigt klarade!)
 Musketörerna
 Sommarkvällstur
 Försöker fånga Fridas "snyggöga" på bild
 Pitcher 165 pix på Pipes
 Max vispar grädde med blå plast i
 Fruktsallad
 Mina insydda leggings
 Anna Book sjunger på torget till publikens stora förtjusning
 Buss från Nydala till TC
 Självklart röstade jag
 Jag och Frida vräker i oss plättar(!)

Och några mms som jag skickat till Frida:
 Party!
 Mitt lipbalm - Fridas hatobjekt
 Jonas i lördags
 Idag köpte jag en ny kalender, som jag alltid gruvar mig för att skriva i eftersom det alltid blir så fult. Ni ska bara se när jag skrev in "Julafton" i min förra kalender.
Ska jag våga skriva in "Midsommarafton"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback