Ännu en härlig helg

Nu är jag tillbaka i Umeå efter en helg i Sundsvall, där vi har firat midsommar och Mickes födelsedag. Midsommarafton spenderade vi med Mickes föräldrar, syskon, syskonbarn och lite annan släkt och det var riktigt mysigt.

 I väntan på middag på midsommarafton.
 Go´mat och rosévin.
 Mickes systersöner spelar Guitar Hero.

På midsommardagen fyllde Micke 25 år och det kom fler släktingar på besök.
 Micke med sin alldeles färska brorson Lukas.
 Lukas storasyster Elsa som är världens goaste och som uppehöll Micke hela dagen.
 Här leker de i sandlådan.
 Här plockar de stenar...
 ...som de kastade i bäcken.
 "Mikael, kom med mig!"
Vi spelade fotboll också.
 Micke fick endel kuvert i present. Alltid uppskattat.

Idag var det finväder och förutom att ta en snabbis till IKEA satt vi ute hela dagen.
 Även idag var Elsa på besök och spenderade en hel del tid i poolen.
 Jag försöker få färg.

Nu borde jag ha vilat upp mig tillräckligt för att orka med en massa jobb och plugg i veckan. Och i morgon klockan åtta sätter det igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback