Stadsfestenlördagen

I lördags var det förfest hemma hos Lisa och Emil.

 Jenny, Tove och Maria.
 Lisa och Anna.
 Anna och Carro, Carro och jag.

Jag, Anna och Carro gick ner till området ganska tidigt för att se Ace of Base och bli lite nostalgiska.
 Vid Ace of Base.

Sen blev det fullt ös i Wallmanstältet!


Och jag träffade en massa Jörnsfolk...

 Johan och Emil getting it on...
 Sen såg vi mini-Kalle igen också.

Kvällen avslutades i Johanna-tältet.
 Lisa och jag.
 Tove.
 ...och lite mer alkohol.

Allt som allt var det en bra helg. Själva Stadsfesten var ju en besvikelse, men det vägdes upp av att jag fick umgås med mina fantastiska vänner. Ni är bäst!  

Kommentarer
Postat av: Bryngel

Haha!

Elin, vilka härliga sommarbilder. Tänk om man var så brun alltid..

Kram Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback