Mitt Oasis

Ikväll spelar Oasis i Stockholm. Jag önskar att jag var där, den dåliga kritiken till trots. Okej, Oasis är inte detsamma längre och vissa låtar är skitdåliga, men det är ändå det band jag haft den känslosammaste kopplingen till. När jag var 12 år ville jag gifta mig med Liam Gallagher och det säger ju en hel del.

Och vissa låtar gör mig ändå fortfarande tårögd:

Live forever
Slide away
Talk tonight
Don´t go away

Och visst måste jag erkänna att hjärtat slår lite snabbare när jag ser denna människa...

...även om han är en jävla idiot.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är ingen jävla idiot, han gör vad han vill och han står för det och det är fan det coolaste man kan göra.

Live forever!

2009-01-28 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback