En liten uppmaning:

Malin! Flytta hit!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nee, det blir nog inte så tyvärr, då mitt liv under våren är lite för mycket anpassat till liv och leverne i Skellefteå. Kommer dock försöka hänga så mycket som möjligt i Umeå när jag har möjlighet, vilket jag tyärr har insett inte är alltför många helger dock... Men. Jag ska göra mitt bästa för att det ska bli en del i alla fall :)

Postat av: Malin

Kul med en uppmaning förresten, det gjorde att jag känner mig lite omtyckt :) Dessutom blev det ju nu ännu mer bildutrymma i din blogg för lilla moi, även om det måhända inte var den mest smickrande bild som existerar på min vackra nuna.

2009-01-26 @ 01:39:20
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback