Bussblogg...igen

Ja något måste man ju underhålla sig med när man åker buss mellan Umeå och Skellefteå. Jag är något less på den vägen. Men ja, jag är på väg till Skellefteå. Mamma fyller 50 år i morgon, så då blir det att fira för fulla muggar. Det ska bli trevligt. Men på lördag åker jag tillbaka till Umeå igen för att fira...hmm...att det är helg eller nåt. Nu ska jag vila lite. Det har varit en hård vecka. Hittills har jag redan hunnit med en tenta, ett bodypump-pass, ett onsdagshäng, Corona och NH. Och mer ska det bli innan veckan är slut...

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, ska du tillbaka till Umeå på lördag? Får man kanske eventuellt henka på? Jag hade tänkt komma den här helgen, men struntade i det då du skulle hit, trodde du skulle vara här hela helgen :)

2009-01-15 @ 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback