Antiklimax

Ikväll lurade Linnéa med mig på spinning. (Ja, jag skyller på henne på samma sätt som jag skyller på Frida att det blev fest i tisdags. Det är ganska praktiskt att skylla allt på andra.) Det var skitjobbigt och det slog mig inte bara en gång hur spinning måste vara motsatsen till sex. (Så mycket jobb för så lite njutning, liksom. Och tanken att "det här ska jag aldrig mer göra om".) Men det kanske inte är helt en motsats, för det känns onekligen lite skönt såhär efteråt. Och utpumpad är jag definitivt.

Jaja, nu ska jag i alla fall dö lite i soffan och fundera på hur jag ska orka spela badminton i morgon. Vad helgen mer har att erbjuda vet jag inte riktigt än, men fest blir det säkerligen. Frågan är bara om det blir i morgon eller på lördag...

Kommentarer
Postat av: ylva

...eller både fredag och lördag :P partydjuret elin är ju på g nu. Tänker att du får festa lite för mig också när jag måste sitta och plugga hela helgen :(

Postat av: Elin

Oj Ylva, om jag ska festa för dig också får jag nog skolka hela nästa vecka för att palla ;)

2009-01-29 @ 21:06:51
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: lyol

det blir på lördag. med mig. så är det bara.

2009-01-29 @ 22:00:08
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback