Ingen vill veta

I många år gick jag i samma klass som en riktig hypokondriker som det alltid skulle vara synd om. Hela tiden var det nåt: "Jag har migrän", "Jag har ont i ryggen", "Jag hade magsjuka i helgen" och till och med "Jag har skabb".

På allvar.

Inget ont om människan i sig, men det var jäkligt skönt att slippa höra det där gnället när vi slutat gå i samma klass.

Nuförtiden har vi ingen kontakt, men är vänner på Facebook och jag börjar bli galen igen: "[...] har feber", "[...] har sovit dåligt", "[...] ska gå till kiropraktorn". Till och med personens barns sjukdomar måste man läsa om.

Snart får jag psykbryt.

Kommentarer
Postat av: Suffe

Apropå det, jag börjar känna mig lite hård i magen... ;) Neeeeej, jag tittar bara in för att önska dig all trevnad och hoppas att vi ses hos Robin och AK imorgon...det var längesen! :) Kram!

//Suffetuffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback