Tyskland om tio dagar!

Idag har jag och Frida äntligen bokat resan till Tyskland. Vi åker ju nästa helg, men dumt nog har vi skjutit upp bokningen till idag. Detta innebar att alla biljetter var ganska jäkla dyra, vilket, till mitt missnöje, ledde till att vi kommer att åka natttåg både till och från Stockholm. Stackars Frida som kommer att behöva stå ut med trött-,sur-och-gnäll-Elin säger jag bara!

Men nästa lördag sätter vi oss alltså på tåget till Stockholm och på söndagen flyger vi vidare till Würzburg, där vi ska vara i knappt två veckor (kommer hem lördag den 14:e mars). Vad vi ska göra där är lite oklart. Vi har fått ett program, men jag har inte riktigt orkat läsa det. Jag vet i alla fall att vi ska göra lite studiebesök, jobba på en skola någon dag och träffa tyska studenter. En hel del party blir det säkert också.

Det ska i alla fall bli jättekul! Jag är peeeepp.



Würzburg

Kommentarer
Postat av: Friedchen

Kommer bli gräjt det där! Jag ska nog få dig på gott humör, truuuust me.

Förresten så funkar inte den fina bilden du försöker flasha?

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback