Lördagens bilder

 I väntan på bussen mot Skellefteå
 Max tog en p-nap på bussen
 Pizza på Viking!

Förfest hos Jens och Emelie
 Elfriede och Määx
 Lisa, jag och Sandra (för visst fick jag tillåtelse att lägga upp?)
 Folk på förfesten
 Malin var party
 Gladjan

Sen lyckades vi fixa in Frida på Station 8 där jag träffade massor med kändisar
 Snygga schlagertjejer som varit på Melodifestivalen!
 Malin och Frida
 Jag blev glad när jag träffade Emelie!
 Dans på schlagergolvet
 Transjanar :)
För att se vad som händer på toan kan man ta kort över dörren..!
 Haha
 Fulljanar igen
 Sen blev det mat på Subway

Bra att jag blev övertalad att åka till Skellefteå! Det var så kul att träffa alla och det var verkligen en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Friedchen

Marjorie-Pose på första kortet kan vara den fulaste/snyggaste jag sett på länge.

Postat av: johanna

haha vilka klockrena bilder! tack för en toppen kväll!

2009-02-15 @ 23:04:55
Postat av: Malin

Jepp, kul att ha dig hemma. På Fredag smäller det dock ännu värre :P

2009-02-15 @ 23:51:35
URL: http://blogg.malinb.se
Postat av: Annika

Hahahaaa, fiiina toabilder =)

2009-02-16 @ 19:43:37
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback