Jorå

Då var äntligen alla lektioner för den här veckan över och bara roligheter återstår:
 
I kväll får jag sällskap av Malin som ska sova över. Ska bli kul att träffas och hänga!

I morgon förmiddag är det badminton som gäller och på eftermiddagen EPP och sedan fest. Ska förmodligen följa Frida på födelsedagsfest hos en tjej i hennes buddy-group och utgång blir det troligtvis på E-puben.

På lördag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är lite sugen på att åka till Skellefteå och parta. Det borde ju vara lite drag där, när det är melodifestival och allt. Samtidigt skulle det vara ganska skönt att stanna i Umeå och bara ta det lugnt med Micke också. Det händer ju inte alltför många lördagar... Dessutom är jag smått pank (redan?!).

Så vi får se vad som händer. En bra helg blir det hursomhelst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vecka nio och tio kommer jag och selma bo i umeå hos syrran för att då har jag skola varje dag. Då hoppas jag att vi kan ses lite! :)

2009-02-12 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback