Angående Top Model

Varje Top Model-säsong brukar jag ha en riktig favorit. Förra året var det Katarzyna, året före det Jenah och året före det den grymma Jaslene som vann hela skiten.

Den här säsongen har jag helt enkelt inte kunnat bestämma mig. Ingen av tjejernas utseende eller personlighet har tilltalat mig särskilt mycket. Men ikväll är det final och då måste jag ju ha en favorit och jag har bestämt mig för att det får bli Samantha.

 Samantha
Jag tycker inte att hon är särskilt snygg, men hon är i alla fall rolig och charmig. Synd att hon kommer att åka först av de tre som är kvar bara och att McKey kommer att vinna...

Kommentarer
Postat av: mx

Skandal! Sam war ja wohl eindeutig besser <3 ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback