En snygg kyckling

Kolla in Fridas blogg. Jag ville blogga om samma sak, men hon hann före. Inlägget berör i alla fall en viss tv-reklam, där killen (som jag hatar mer än allt annat) i den svenska och engelska versionen har en t-shirt på sig, medan han i den tyska reklamen visar överkroppen. Typiskt Tyskland. Det är lustigt hur mycket sex och naket det finns på tv och i tidningar, men att tyskarna själva (många av dem i alla fall) ändå verkar vara riktigt pryda. Jag fattar inte.

Men nu blev jag sugen på att se lite tv-sex, så jag ska ha ett Paradise Hotel-maraton och se vad jag har missat när jag var borta. En hel del, skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: ylva

Oh va roligt! Jag tänkte att jag skulle se det bara för att sen kunna hänga med i alla diskussioner kring det när jag kommer till sverige. Dock verkar jag typ vara ensam om att följa det underbara programmet. Tills nu! Så nästa vecka kan vi ha en massa paradise diskussioner ;) i löööv it!

2009-12-09 @ 22:35:16
Postat av: Elin

Haha, va bra! Än så länge har jag bara tagit mig till avsnitt fem, men jag ska lägga på ett kol! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback