Helgen

Nu är det söndag och i morgon ska jag lämna in mina uppgifter till sommarkursen i politisk filosofi. Det känns lite småjobbigt, med tanke på att jag inte ens har börjat skriva dem än. Har ju haft annat för mig i helgen.

I fredags var jag och Micke på bio och såg Sommaren med Göran. Biosalongen var fylld med medelålders, smålulliga (det måste de ha varit) personer som skrattade konstant i 1 timme och 37 minuter. SÅ rolig var den inte. Jag hade högre förväntningar.

Igår var det en liten fest hos Tommy och Kajsa, som är moderater. Det tycker jag och Micke är ganska kul.
 Kajsa hade till och med en moderatknapp. Den ville jag ha på mig på kvällen, men då kastade Micke iväg den.

Efter att ha sett fotbollsmatchen som vanns av Arsenal (puh) så spelade vi Buzz och Rockband.
 Dåliga.
 Moderaterna.
 Rockband.
 Jag hade nya jeans.
Måste förresten visa en bild på min nya tröja också:
 Love it.

Jaja, hursomhelst. Efter förfesten åkte vi till Allstar, där det var halvroligt. Sen blev det mat på Donken och hemgång.

Kvällens roligaste var definitivt när jag försökte sova och Micke höll på att böka på, vända sig och babbla i sömnen. "Ligg still och sov nu, Micke!" sa jag till slut. Svaret: "Jaja. Men jag är INTE nöjd med hur du och Manchester City behandlade mig när jag sov."

Oookej.

Kommentarer
Postat av: Malin Berglund

Typisk Elintröja. Snygg!

Ska se sommaren med Göran på Onsdag, blir spännande att se om jag delar Sandras och din uppfattning, hennes lät ungefär som din :)

Postat av: Anna

Jag såg också Sommaren med Göran i helgen och jag gillade den. Jag hade dock INGA förväntningar ALLS och det var en bra förutsättning tror jag. :)

2009-08-18 @ 12:45:41
Postat av: Elin

Hoppas att du tycker bättre om den då, Malin!

2009-08-18 @ 14:38:10
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback