NH-premiär

Som ni såg i inlägget nedan hade jag och Frida vinkväll igår. Vi drack ett jättegott tyskt vin som vi fick av Max i våras och spelade lite spel och sånt. Sen fick vi veta att NH hade öppnat, så vi drog dit och mötte upp med Annika och Johanna.
Det var inte så jättebra drag där så vi gick några svängar till E-puben också.


 På toan på E-puben.
 Fetma-gen?
 Fet-magen?
 DaFreak!
 Annika och Johanna på NH.
 Annika försökte ta kort på mig och Johanna...
 ...vilket inte gick så bra, så Johanna tog kort på mig och Annika i stället.
 Tjejerna på väg till en till sväng på E-puben.

Idag sov jag alldeles för länge och oroar mig över hur jag ska kunna somna ikväll. Vi har inventering på jobbet så jag börjar redan kl 7... Hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback