Mer firande

Igår kom jag till Skellefteå och hade kalas med lite släktingar på mammas sida.

 John och Emelie
 Kusin Linn och Nils Mamma och Susanne
 Morbröderna Trond och Mikael
 Kusin Jim

Sen drog jag vidare på en fest där Pär och gänget var. Sen gick vi vidare till Station, där jag mötte upp med Anna, Lisa och Maria.
 PW och galen kusin Sandra  Jag och Anna Lisa och Maria Annas onda (döda?) tå
 Anna som tjusig Wilma Flintstone

Idag hade jag och pappa kalas i Bjurström med Stenbergsklanen.
 Stenbergs
 Familjen Stenberg/Johansson
 Pappa och jag
 Pär och lilla Liv busar
 Kusinerna som var där

Då är det bara kalaset med tjejerna i morgon som återstår. Sen får det vara slut på 25-årsfirandet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med så många kalas :) Hade också velat vara hemma och få fira dig!



Miss you,

kram

2009-08-09 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback