Dagens köp

Är egentligen ute efter en ny väska och ett par skor inför hösten, men det gick dåligt med det. Blev lite sur också när jag kom på att väskan jag letar ska se ut typ exakt som väskan jag använder nu.

Men jag behövde i alla fall ett nytt torrschampo. Älskar torrschampo. Är perfekt för oss snoozande, morgontrötta människor. (När jag var i Tyskland använde jag upp en hel flaska torrschampo för att jag tyckte att duschen var äcklig och att man var tvungen att dela den med andra. Frida kallade mig Äckeljan.)



Det blev också P-O Enquists bok, för vilken han vann Augustpriset 2008. Om man på något sätt skulle försöka definiera min boksmak skulle de bli böcker som vunnit Augustpriset. De är grejer de.

Kommentarer
Postat av: Malin Berglund

Gilar du det där torrschampot? Mitt hår blev typ fettigare av det, vilket betyder att du typ kan få min flaska som nästan är precis nyöppnad - jag har använt en dos bara. Påminn mig!

Postat av: Elin

Nja, jag tycker inte att det var lika bra som Kisbys(?) torrschampo, men bättre att det var spray istället för pulver iaf. Men jag kan gärna ta din om du inte ska använda det!

2009-08-18 @ 14:37:39
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback