Hungerdag

Idag gjorde jag misstaget att tro att jag kunde klara mig med att endast äta yogurt till lunch. Det gjorde jag inte och var yr och svimmfärdig efter att jag slutat VFU:n. Glömde därför att köpa creme fraiche som jag skulle ha till min hemmagjorda coleslaw och orkade vid matlagningen inte vara så noggrann med tillverkandet av köttfärsbiffarna. Detta ledde till ett blygsamt middagsintag som i sin tur innebär att jag fortfarande är hungrig. Vilket jag alltså har varit hela dagen.

Igår lossnade förresten handtaget till min stekpanna. Jag blir så less.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback