De sista London-bilderna

Tänkte att jag skulle lägga upp de sista bilderna från London innan jag lägger upp partybilderna från i lördags.

Söndagen i London spenderades med att vi tog en till shoppingrunda på Oxford Street. Efter det åkte vi till Natural History Museum.

 Utanför Natural History Museum.
 Micke.
 Det fanns en massa stora skelett och shit.
 Dinosaurieskelett.
 Micke tyckte att det var intessant med dinosaurierna. Jag hade mest ont i benen.
 Micke och blåval.
 Nån ful jävel.
 Hyena.
 Micke hittade ett spel.
 På väg in i jordklotet...
 I väntan på tunnelbanan hem.
 Det var den enda gången vi åkte fel.

Nu har jag lagt upp alla bilder från resan. Vi hade det verkligen hur bra som helst. Och jag måste nog säga att vi hade allra roligast åt våra magar. Men Madame Tussauds och fotbollsmatchen var också riktigt kul.

Tråkigast med resan var att jag fick dåliga nyheter angående en gammal klasskompis. Det känns så overkligt och jag har inte smält det än.

Vila i frid, Erik. Du kommer att vara så saknad.

Kommentarer
Postat av: Frida



Haha, gillar "nån ful jävel" :)

Tack för igår, va grymt.... synd bara att vi inte lyckades hålla ihop hela kvällen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback