Bra helg

Det var en megatrevlig kväll igår. Jag, Micke, Olov och Emma käkade paj, drack vin, blev lite lulliga, spelade Sequence, spelade TP (jag och Micke vann!), spelade Vargen (jag och Micke vann (och inte endast för att jag kan alla orden)!), spelade 3D-luffarschack (jag är typ oslagbar), spelade gitarr (det var nog mest Olov) m.m.

Idag har jag sovit ut och tagit det jäkligt lugnt. Tänkte börja på någon av de Loe-böcker, som jag lånat av Micke.

Ikväll blir det förfest på Carlshem innan vi drar ner på stan för att gå på Club Zoo. Vet inte riktigt vilka vi blir på förfesten, men i alla fall gårdagens gäng, Mickes kompis Sandra, min klasskompis Frida och kanske lite fler. Det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback