Världens bästa frukost

Nu har jag ätit samma sak till frukost i ungefär ett halvår och frukosten är egentligen det enda mål som jag verkligen ser framemot. Min frukost är grym.

Brusvitamindryck från Friggs. Förut har jag kört med ABCDE-vitamin med apelsinsmak, men nu testade jag MULTI-kvinna med smak av apelsin och passionsfrukt. Båda är bra.
Omelett som består av två ägg, två matskedar vatten, salt och peppar. Det är bara ICA:s stora ägg som duger. Alla andra är för små.
Bacon från Scan. Jag har testat många olika märken, men Scan är överlägset godast.
Kaffe med mjölk. Oftast kör jag på Coops elbrygg, men nu har jag lyxat till det med go´kaffe från Tehörnan.

Fantastiskt gott och inte en enda kolhydrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback