Diverse

Vafaan. Jag trodde verkligen att Anya skulle vinna. Hon var så jäkla söt. Men men. Kul för Whitney.

 Hmpf.

Idag fick jag ett samtal från en au-pair-byrå, som ska ha ett möte i Umeå i mitten av oktober någon gång. Jag anmälde mig själv och en valfri kompis. Någon som är sugen på att följa? Tydligen har de resor från slutet av maj till mitten av september. Det vore grymt bra. Jag är ju typ allvarlig med det här. Synd att man måste passa barn bara.

Nu ska jag fortsätta att kurera mig med strepsils och påbörja Kafkas "Die Verwandlung", som vi ska ha läst till på tisdag...

Kommentarer
Postat av: Annika

Men Elin! Anya kunde ju inte snacka så att folk förstod, så hon skulle inte kunna vara med i alla 10.000 intervjuer amerikanska media tvingar ur ANTM-vinnaren utan att texta dem. Jag är glad att en fullvuxen flicka vann!



Du är då för rolig! Aupair men inte vill passa barn. Hehe. Du kanske skulle bli sällskapsdam åt en snorrik dam istället?

Postat av: Elin

Jo en rik dam vore ju inte dumt. Haha. Nämen nog ska jag väl kunna stå ut med barn en sommar. Jag kanske börjar tycka om det till och med! :)

2008-10-02 @ 11:31:31
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback