Datorkrångel

Oh no. Det har blivit något knas med min dator. Om man har i batterikabeln och råkar röra den så händer det att datorn slocknar helt. Trots att det finns kvar batteri i datorns eget batteri. Det verkar som att det är glappt någonstans eller så.

Frida hade en likadan dator som jag och fick detta problem med den också. Det verkar inte lovande. Jag är ju helt beroende av min dator och har inte alls råd att köpa en ny.

Om det finns någon datorkunnig människa som läser detta:
Vad är det för fel?
Vad ska jag göra?

Jag är så orolig för min lilla bebis.

Kommentarer
Postat av: Anna

Popup är en festival som är på lördag på idun. Hello saferide ska spela bla. :)

2008-10-29 @ 16:04:00
Postat av: Olov

Det hade inte skadat om du berättade vad du hade för dator.

2008-10-29 @ 17:44:02
Postat av: Elin

Hehe...det är en HP pavilion zv6000. Om det säger dig nåt.

Postat av: Olov

Nej det säger inte mig nåt, men nu ska du få höra en hemlighet... google gör. ;o Jag hör av mig.

2008-10-31 @ 23:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback