Bilder från igår

Igår hade Ida och Johanna sin födelsedagsfest hemma hos Ida. Det var en mycket trevlig tillställning!
 Linnéa.
 Jo-Hanna är jättesnygg i sin nya hårfärg.
 Folk vid bordet.
 Ida Top Model-posar? ;)
Ida och Johanna hämnades på alla mina (och andras) musiklekar, genom att göra en musiklek med nästan bara schlager. Mitt lag vann! (Såklart.)
 Det andra laget.
 Martin, Jo-Hanna, Linnéa, Anders och Gabriel.
 Ida bjöd på shots!
 Vi rökte vattenpipa.
 Anders och Ank.
 Joppi. 
Sen drog vi vidare till Rex.
 Linnéa och Micke.
 Jag och Felix.
 Här får jag nog en puss av Ida. :)

Mina vänner är bäst.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är du som är bäst! Tack för igår :)

Postat av: Malin

Håller med om att Jo-hanna var väldigt fin i den hårfärgen även om jag inte har någon direkt koll på hur det såg ut innan :)

2008-10-05 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback