Bilder från igår

Jag varit en dålig fotograf den senaste tiden, men igår blev det i alla fall några bilder.

Vi var på förfest hos Natasha som fyllde år.
 Natasha fick godistrosor. :)
Det var massor med okänt folk på festen, men till slut dök det upp några bekanta ansikten i alla fall.
 David och Linnéa.
 Mike och Linnéa.
 Felix i tänkarpose.
 Carro och Linnéa på Rex.
 Vi blev lite sexigt blöta under promenaden till Rex.
 Fulla verkar det som att vi också lyckades bli.
Sen fick jag för mig att jag skulle träffa Jörgen och hans gäng, så jag drog till Invito och hängde med dem ett tag. Jag började dock må lite illa, så jag gick till bussen där jag mötte Frida. Tack och lov mår jag bättre idag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

i soooo wish jag kunde! det tar en jävla tid detta! men du vet, kortet tar typ femtio nummer, och sedan vet man då inte vilka femtio nummer det tagit.. en jävla massa strul helt enkelt... åååååh! jag behöver massage nu!!! suttit som en ostkrok i soffan senaste timmen.. och skrivit.. och skrivit.. och skrivit....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback