Bilder från förra helgen

Tänkte att jag skulle tömma kameran lite. Jag har ju inte ens lagt upp bilder från förra helgen. Så här kommer de:

Förfesten hos Jo-Hanna var riktigt kul. Hon hade gjort ett filmmusikquiz som mitt lag vann! (Såklart.)
 Mitt lag: Big-O och Eazy-T.
 Värdinnan.
 Folk.
 Jonas och Robin.
 Emma och jag.
 Ida smugglade in öl på NH. :)
 Micke och Tuss + ragg.
  Snygga tjejer.
 Tomas verkar inte vilja vara med på bild...
 ...men Sofia ställer alltid upp! :)
 Petter och Micke.
 Före detta klasskompis lillebror.
 Puss-Ida. :)
 Vi körde penntricket för att få in AK.
 Vet inte varför jag ville fota i hennes kjol.
 Vi fick lite nya kompisar på dansgolvet. Mannen på bilden kallade mig för "dancing queen". Tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback