Val och ny morgonrutin

Typiskt att jag börjar kl 8 i morgon bitti. Jag hade gärnat varit vaken i natt och följt presidentvalet, men det går tyvärr inte. Det känns ändå tryggt att Obama med allra största säkerhet kommer att vinna. I annat fall blir jag mycket förvånad. Och rädd.

Jag får kika på resultatet när jag vaknar i morgon helt enkelt. Jag har lyckats förändra min morgonrutin så att jag nuförtiden har tid att äta frukost och dricka kaffe framför tv:n och bara ta det lite lugnt. Tidigare har jag kastat i mig frukosten och stressat som en galning.

När jag bodde med Linnéa tyckte jag att det verkade så mysigt när hon hann chilla lite på morgnarna. Sedan dess har jag strävat efter att stiga upp i så pass god tid att jag inte behöver stressa och sedan ett par månader tillbaka har det faktiskt varit så. Och det är fantastiskt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Såg din kommentar först nu. Tack vännen! Tusen tack! Ska in med honom igen i eftermiddag. Är rädd och ledsen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback