En höjdarfredag!

Gårdagen blev en rktig höjdare! Jag och Jo-Hanna åt de godaste kebabtallrikarna ever och sen spelade vi När och fjärran, där jag vann stort, hehe. Jag drack lite folköl och drog sedan vidare till Fridas korridorsfest.

 Frida var peppad som tusan!
 Frida och hennes korridorskompis.
 Frida hade singstar på sitt rum...
 ...så det blev såklart det mest populära.

Helt sjukt var det i alla fall när jag satt i samma rum som några andra och jag började känna igen en tjej jättemycket. Han kände igen mig också och då fattar jag att det är en tjej som gick i min klass på lågstadiet. Vi hade alltså inte setts på ca 13 år och hade därmed en hel del att ta igen!
 Min gamla klasskompis Rasha.

Sen drog vi vidare mot campus där jag mötte upp Linnéa och Isabell. Vi gick på Corona, där jag faktiskt hade skitkul! Det var en kille som gick runt och trollade för alla och i början var jag övertygad om att han hade läst "The Game" och bara försökte ragga upp tjejer. Jag var därför jäkligt otrevlig mot honom, men jag börjar så här i efterhand inse att han nog faktiskt var anställd av Corona för att gå rund och trolla för folk (vilken han faktiskt sa). Sorry.
 Isabell, Linnéa och trollkillen.
Kul var det på dansgolvet!


Sen träffade jag Olov och Antarna från Jörn så vi drog hem till mig på en slags efterfest. Eller jag sjöng singstar, Olov spelade gitarr och de andra bröt arm. Haha.

Jag fick rätt schyssta komplimanger igår också:

1.Tjej på festen: -Vilka otroligt vackra ögon du har!
Inte varje dag man får en sån komplimang från en tjej...

2. Gammal klasskompis från svenskan: -Alltså din B-uppsats var bland det bästa jag har läst!
Det var ju grymt kul att höra! Sen sa han nåt om att han tyckte att jag var riktigt auktoritär också...det väljer jag också att ta som en komplimang.

Ikväll blir det fest med ett stort gäng hos Linnéa! Det ska bli skitkul!

Kommentarer
Postat av: fr

Grymma kort! Lyckad kväll! :)

2008-11-09 @ 18:02:21
Postat av: Frida

Grymma kort! Lyckad kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback