Bra!

Igår var jag, Micke, Tommy och Kajsa hos Danne och Lisa och spelade spel. Vi började med en omgång poker, där Micke vann och jag kom tvåa. Sen blev det två omgångar av "Med andra ord", där lag Elin/Micke vann båda gångerna (trots vissa tveksamma förklaringar, som att "en känd pianist från Frankrike" skulle vara Mozart, exempelvis...).

Ikväll blir det mer paraktiviteter. Jag och Micke ska äta middag hos Petter och Maria. Efter det kanske vi drar till någon fest någonstans och sen blir det utgång.

Förresten! Jag har julpyntat. Det trodde ni inte, va? Och inte bara har jag ställt fram... 
 ...julråttan,
jag har även införskaffat en julstjärna och en advendsljusstake.

Och vet ni vad? Jag tycker att det är skitmysigt!

Nu ska jag lyssna på The Killers nya album. Jag är fylld av förväntan.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja julråttan är ju helt klart ett viktigt inslag i din julpyntning. Roligt att se att du utökar pyntet lite i år! =)

2008-11-29 @ 16:52:53
Postat av: Sara

JAg håller åxå på med julpyntning.. ska avsluta det hela idag är planen..

Ganska mysigt må jag säga :)

Postat av: Olov

Bra att ni passar på att vinna när inte jag är med.

2008-11-30 @ 06:03:46
Postat av: Frida Jumbo

Blev ju riktigt fint med adventsstjärnan!

Själv har jag tränat på att baka smaskiga lussebullar idag, så nu är jag pepp inför tisdagen ;)

2008-11-30 @ 18:49:44
URL: http://fridolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback