Trött med glad

Det var riktigt kul att jobba idag! Försäljningen gick som på räls och jag förbättade min statistik en hel del. Och bättre ska den bli! Får försöka nästa vecka då jag ska jobba onsdag och lördag. (Kommer förresten hem till Skell onsdag och är hemma till fredag eller lördag.)


Nu har jag ätit middag och ska försöka städa lite. Vill inte behöva tänka på städning i helgen.


För i helgen är det Brännbollsyran! I morgon på dagen blir det att sitta och kika på brännboll och dricka öl. Hoppas att det blir lika fint väder som det var idag. På kvällen blir det fest hos Engman. Förmodligen utgång på Corona. På lördag vet jag inte vad som händer.


Här kommer lite peppande bilder från förra årets yra:




Jag vet inte om det går att ha lika roligt som förra året, men vi ska i alla fall försöka!


Kommentarer
Postat av: Maria

Shit, vad peppad jag blev på yran nu när jag såg dina härliga bilder! Det skulle va jättekul om ni kom o kikade, vi spelar tyvärr inte förrän kl. 17 på planera som är längst bort (samma som i fjol). riktigt dålig tid måste jag säga, antar att det är för att vi spelar i tjejcupen...

Hoppas du får kul o att jag får se dig imorgon! Kram

Postat av: Fröken Ostkrok

Jäklarns så avis jag blev!

Hade jag inte jobbat i helge så hade jag LÄTT hakat på och kommit till Ume och festat för kund och fosterland!



Fick ju prova studentpartylivet för nån vecka sen, så jäkulst roligt att det inte är sant.

2008-05-30 @ 04:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback