Tisdag

Fick information om sommarkurserna idag. Jag tror att jag kommer att läsa idéhistoria och en kurs som heter "Religion och politik i USA" (i stället för den andra historiakursen). Båda kurserna examineras genom hemtentor, vilket känns riktigt skönt.

Träffade min granne Stina idag. Hon ska flytta och vill sälja sina balkongmöbler. Jag ska gå över och kika på dem senare idag. Det skulle vara perfa om jag kunde köpa dem.

Vad mer då...

Jo, min cykel är sär igen. Den drar åt vänster när man cyklar, så jag misstänker att styret är snett. Ska undersöka saken närmare.

Sitter på skolan nu och väntar på att Micke ska skriva klart sin samtalsanalys. Sen ska vi gå och kopiera boken "Skolan som politisk organisation" som ska läsas innan fredag. Jag tror att den kan vara ganska intressant.

Ikväll blir det bodypump kl 19.15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback