Nöjd

Jag passade på att handla lite när jag jobbade idag:
 Jag är inne på rött just nu...

Jag kollade på det färdiga sommarschemat idag, och jag är mycket nöjd. Ska jobba vecka 26-32, och då ett par dagar varje vecka. Ganska lagom mycket tycker jag. Det verkar också som att jag ska få vara ledig både fredag och lördag stadsfestenhelgen, så det känns hur bra som helst. Ska dock jobba nästan alla andra lördagar...

Nu har jag just tryckt i mig lite middag och tänkte vila en stund innan det är dags för onsdagshäng. Top Model-final ikväll...spännande!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar rött! Ska nog också köpa de örhängena tror jag..

2008-05-14 @ 19:34:04
Postat av: lyol

grymt snygga grejer. och annika håller med!

2008-05-14 @ 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback