Go´-mat

Satan, vilken god middag jag just lagade. Jag gjorde en chili con carne med röda kidneybönor, vita bönor, paprika, kryddor, cashewnötter och så köttfärs då förstås. Till det åt jag jag en blandsallad med gröna linser som jag kokade efter ett recept i min GI-kokbok. Det blev hur gott som helst. Och jag blir alltid så impad av mig själv när jag lyckas med något sånt där.

Ikväll blir det onsdagshäng hos Annika med GI-anpassad blåbärspaj och grädde.

Tänk att man kan äta så gott och ändå vara nyttig.

Kommentarer
Postat av: lyol

ahhhhh, blåbärspaj! ohh. jisses vad gott

Postat av: C

Du hänger eller har hängt med hur många som helst som jag känner eller umgås med från skellefteå.. varför har jag aldrig träffat eller sprungit på dig där? vart har du sprungit o gömt dig då? :-P



... och finns det verkligen GI-anpassad blåbärspaj? liiiiiite skeptisk..



// crush the turtle

2008-05-21 @ 23:56:12
Postat av: Elin

Jaså, vem är du då?



Blåbärspajen var faktiskt GI-anpassad. Inget socker och inget mjöl!

2008-05-22 @ 13:11:43
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback