ESC hos Ida

I lördags var vi alltså hos Ida och kikade på ESC. Vi åt olika middagar, fast tillsammans, och några av oss drack lite vin. Framförallt gjorde vi scheman och betygsatte de olika bidragen. 
 Mitt var det gröna...haha.
 Koncentrerade schemaritare.
 
 Mina betyg på bidragen. Var ju tvungen att sätta en 5:a på Sverige bara för att det var Sverige. Min andra 5:a fick Bosnien. Den är ju grymt bra. Kul att den fick Sveriges 10:a.

Snodde lite bilder från Annika också.

Det var en mycket mysig och trevlig kväll.

Provet som jag gjorde igår tror jag gick helt okej. Eller jag vet inte riktigt. Jag blev less efter ett tag och blev lite slarvig. Men det är bara att invänta resultatet och se om jag kommer in på kursen.

Nu ska jag försöka skriva lite på den här terminens sista skrivuppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback