Pump - tisdagar 19.15

Ikväll var jag med Ida, Johanna och Jo-Hanna på pump. Passet var riktigt bra; både jobbigt och roligt. Jag kommer garanterat att ha träningsvärk i morgon. Jag tror att vi alla var nöjda och vi pratade om att göra det till en tisdagstradition.

På hemvägen fick jag, Ida och Jo-Hanna vara med om lite kaninjakt. Eller alltså inte jakt, men vi hjälpte till att fånga en kanin som hade smitit. Efter det hade vi en trevlig pratstund i korsningen. Sånt där som man bara har på sommaren.

I morgon är jag ledig och hade tänkt börja analysera mig själv som samtalsledare efter dagens inspelning. Lite gruvsamt, men säkert lärorikt.

På tosdag åker jag hem till Skellefteå. Jag har haft hemlängtan i ett par veckor nu, så det känns hur sweet som helst. Jag stannar till söndag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va kul, hoppas pa att fa traffa dig pa station pa lordag da! Jag kommer ju hem pa torsdagkvall, sitter pa flygplatsen i Kuala Lumpur nu. Hoppas pa att traffas i vimmlet! kram!

2008-05-07 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback