Bilder från Valborgs

Vi grillade på Nydala hos Linnéas klasskompisar.
 Linnéa och Felix.
 Olov och Jonas kom också dit!
 Ölin och Vinnéa.
 Linnéa med nån tjej som var där. Det är möjligt att hon heter Johanna.
 Dessa tjejer var också där. Ingen aning om vad de heter.
 Linnéa och Flex!
 Ylva, AK och Robin på Corona.
 Micke och Jo-Hanna.
 Jo-Hanna var full och glad. Och hon tyckte om Mickes t-shirt. :)
 Micke och jag.
 Haha...
 Robin och AK.
 Jag i 80-talsmake.

Kul var det!

I helgen blir det nog lugnt. Ska jobba med Linnéa både idag och i morgon vilket jag ser framemot! Det är första gången jag kommer att jobba "på riktigt" så det är lite spännande också.

Nästa helg blir det Skellefteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback