Bilder från i lördags

Jag drog till Ylva vid 17-tiden för förförfest. Där kickade jag och Ida ass i Ylvas tipsrunda. Man har ju grym koll på diverse J-killar och partylåtar alltså.

 Värdinnan själv.
 Annika.
 Jo-Hanna och Annika.
 Johanna och Ida.
 Johanna har roligt. ;)

På väg mot schlagerkväll på NH.
 Ida.
 Johanna och Annika kom lite efter.


På NH var det kul. Vi såg uppträdanden och skakade loss till schlagermusik. Jag kom på att jag visst gillar schlager, i alla fall schlager med Linda Bengtzing och Lena PH. Då sjunger jag med i vartenda ord.
 Hanna och Anna uppträdde som Tattoo till "Take me to your heaven".
 Killen som var Christer Björkman. Han fick min röst och kom tvåa.
 Tjejerna som sjöng om att Charlotte Perelli är en transa.
 Johanna, Annika och jag.
 Katarina och Johanna.
 Ylva och Jacob som drog till Scharinska sen.
 Jag och Ylva.

Jag mötte upp med Micke, Jonas, AK och Ylva på bussen och drog till Plaza. Jag fixade in mig och Micke gratis, vilket ju var lite onödigt eftersom vi hade biljett... På Plaza var det väl sådär. Allt annat folk var ju faktiskt där för att lyssna på banden. Tänka sig...
 Jag och Mikey.
 Jonas.
 AK och Robin. Var fick AK äpplet ifrån?

Nästa helg blir lugn. Sen börjar uppladdningen inför Brännbollsyran!

Kommentarer
Postat av: ak

Äpplet stals inte. Man fick ta. Tog när ingen såg utifall att man ändå inte fick ta.

2008-05-19 @ 15:58:28
Postat av: Annika

Haha! Ett äpple på krogen ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback