Jag ska på intervju!

Jag har blivit kallad till arbetsintervju på Nydalacampingen! Har ju sökt sommarjobb som receptionist där. Nästa onsdag ska jag dit. Och jag är redan nervös.

Innan dess måste jag i alla fall rannsaka mig själv och mina bra och dåliga sidor. (Eller vilka bra och dåliga sidor de vill höra.) De brukar ju fråga om sånt. Och man vill ju inte säga "lat som fan" när de frågar. Då säger man hellre att man är "lite för ambitiös för sitt eget bästa". Men man måste ju komma på något som låter troligt också.

Någon som har något förslag på dåliga sidor som ändå kan vara bra?


Kommentarer
Postat av: Suffe

Det där med ambitiös var bra...och tillägg då att du har höga krav på dig själv, och att du hatar att misslyckas så är saken biff med lök :P

2008-03-05 @ 21:29:19
Postat av: Elin

jag har jobbat på campingen i Skell och jobbar i receptionen på ett av hotellen där nu och de uppskattar när man kan nåt mer språk än svenska och engelska. Gärna tyska, och sen att man är bra på problemlösning och att att man vågar ta tag i saker och så ska man inte vara rädd för att stressa:P Men roligt är det:)

Postat av: Elin

jag har jobbat på campingen i Skell och jobbar i receptionen på ett av hotellen där nu och de uppskattar när man kan nåt mer språk än svenska och engelska. Gärna tyska, och sen att man är bra på problemlösning och att att man vågar ta tag i saker och så ska man inte vara rädd för att stressa:P Men roligt är det:)

2008-03-05 @ 21:47:47
URL: http://elusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback