Torsdagsbilder

Ja, då var Stadsfesten igång! Igår var det premiär för min del, och självklart togs det endel bilder.

Vi förfestade hos Anna.

 Nils och Sara
 Isabelle, Sandra och Anna
 Folk
 Anna L
 Sandra och Anna
 
 Haha
 Tuffa tjejer
 Träffade Anna i Wallmanstältet
 Och en till Anna
 Grymt att de säljer öl på flaska i stället för i platsglas.
 Vi träffade Sara och Jenny. Jag lovade väl aldrig att inte lägga upp den här? ;)
 Anna, Jenny och Sara
 Sara och en klar kal Karl (eller?)


Hahaha... Kvällens bästa bild.

Idag är jag ganska bakis, men peppad för ikväll då jag får träffa Malin och Anna L-S också! Det ska bli grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem kramar jag? Jag har inget minne från den där bilden...trist. haha Hoppas att ni får det så kul i kväll!

2008-06-27 @ 14:39:43
Postat av: Elin

Jag minns tyvärr inte heller vem du kramade. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback