Sommarplanering

Nu skulle man kunna säga att sommaren har börjat. Skolan har i alla fall slutat. Det är alltid så mycket som händer på sommaren och jag har redat i princip bokat upp de kommande veckorna. Så här är planen:

Vecka 24
Sommarkurserna börjar. Efter många om och men blir det idéhistoria och Dostojevskij. Jag tror att det blir bra. På helgen finns det många alternativ. Bland annat Bolímarknan, haha...det vore ändå grymt. Det skulle dock vara trevligt att vara i Umeå också. Anna L-S kommer hem till Umeå då och Annika fyller år. Så vi får se!

Vecka 25
Sommarkurser hela den veckan också. Sara kommer hem på onsdagen, och jag åker också hem då i krokarna. Kanske blir det traditionsenligt med Lanternan på torsdagen. På fredagen är det i alla fall midsommar och planerna har redan börjat smidas. Micke fyller år på midsommarafton och förhoppningsvis kommer han till Skell då och är min "plus one".

Vecka 26
Stadsfestenveckan! Shit, jag måste köpa biljetter. Jag börjar i alla fall gå på schema då och jobbar hela veckan fram till torsdagen, sen bär det av mot Skellefteå för en helhelgsfest!

Vecka 27
Kommer att bo i Skellefteå då och pendla till Umeå under veckan. Skulle ändå inte jobba så mycket. På helgen vill Micke att jag ska komma och hälsa på i Sundsvall. Gå en sväng på Gatufesten och träffa svärföräldrarna, haha... Men vi får se hur det blir! Det är ju en bit bort.

Det är mina sommarplaner so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback